Monday 16 October 2017

REVIEW : SHOEBOXINA LIGHT DISPLAY

REVIEW : SHOESBOXINA - LIGHT DISPLAY BOX

(English)
hey there everyone, continue again with Another review with our new collaboration work , Local display box from Indonesia -" SHOEBOXINA " , I will be reviewing their LIGHT DISPLAY BOX Product. as you can see on my review, im not bias on reviewing, so today will no be diffrent. I will be the tough judge for them, cause i'm a sneaker documenter and a lot of my followers of iam.ran are very interested on their product.
So wish me luck once again  and I will try my best to be neutral for this review.

The documentation will be very detail.
 what i will do , judge on the production of the product, how the shoes fit inside, detail compare others shoes display case ,What other things that i found true out my testing that the viewers would like to see ?.

(Indonesia)
Hey semua. Lanjutkan lagi dengan  project review, sekarang dengan karya kolaborasi baru kami, kotak display lokal dari indonesia - "SHOEBOXINA". Saya akan mengulas LAMPU DISPLAY BOX product mereka, Seperti yang bisa Anda lihat di ulasan saya kemarin - kemarin, saya tidak bias mengulasnya, jadi hari ini tidak akan berbeda. Saya akan menjadi hakim yang tangguh untuk mereka, karena saya adalah dokumenter sneaker dan banyak pengikut iam.ran sangat tertarik dengan produk mereka. Saya akan berusaha semaksimal mungkin untuk bersikap netral dalam review ini.

Dokumentasinya akan sangat detail.
 Apa yang akan saya lakukan, menilai produksi produk, bagaimana sepatunya sesuai di dalamnya, detail membandingkan display box sepatu lainnya, Hal lain apa yang saya temukan benar dari pengujian saya yang ingin dilihat pemirsa?

THIS IS THE PRODUCT !!!
"SHOEBOXINA - LIGHT DISPLAY BOX  "
English

As you guys know  iam-ran have shoeboxina as one of their partners, today i will be reviewing their product line up  " Light display box ".
you have probably seen in around sneaker event in Indonesia, there are acrylic sneakers box for display, some have additional lights attach on the bottom.

the light display cost - RP : 400.000

the product  constuction structure are made out of a black color acrylic and the flat area is made out of milky acrylic, it had an LED mounted on the inside.

Indonesia
Seperti yang kalian ketahui, iam-ran memiliki shoeboxina sebagai salah satu mitra mereka, hari ini saya akan me review produk mereka "Light display box".
Anda mungkin pernah melihat di sekitar acara sneaker di Indonesia, ada kotak sneaker akrilik untuk dipajang, beberapa memiliki lampu tambahan yang terpasang di bagian bawah.

Harga Light Display box - RP: 400.000

struktur konstat produk terbuat dari akrilik warna hitam dan area datar terbuat dari akrilik  berwarna putih susu,  di bagian dalam terdapat  lampu LED.
English
as you can see on the picture above it had an on and off switch.
there product i got had a wire as a energy input. but Said  from Shoeboxina said , their latest one are made with battery as an energy input.
Indonesia
Seperti yang bisa Anda lihat pada gambar di atas, di bagina samping  box ada tombol on dan off untuk menyalakan / mematikan lampu LED.
produk yang di kasih ke saya memakai cable listrik sebagai masukan energi. Tapi Said dari Shoeboxina mengatakan, yang terbaru mereka dibuat dengan baterai sebagai masukan energi.
English
this is what it looks like when its turn on , you can see it is still bright  even though its bright.
Indonesia
photo di atas menunjukan bila di ruang yang lampu nyala, LEDnya masih terlihat terang bila di nyalakan.
English
if you put shoe box  display case from shoeboxina, the light box is flush and aligned with the sizing. it looks clean and doesn't break the design of the shoe box display. 
Indonesia
Jika Anda menempatkan  Light display box kepada display box kotak shoeboxina, kotak lampunya rata dan sejajar dengan ukurannya dan Kelihatannya terlihat bersih dan tidak merusak visual disain kotak sepatu display itu..
English
if you turn your room light totaly off, u can see the LED do light up brightly. 
very beautiful for displaying your sneakers collection.. 
Indonesia
Jika Anda mematikan lampu kamar Anda, Anda bisa melihat lampu LED menyala terang.
sangat cantik untuk menampilkan koleksi sneakers anda ..
Conclution / Kesimpulan
(English)
over all the products are amazing and i think it was design very well. not only manufactured with detail and fits perfetcly with the display case, sadly i got one with electric cable, but if u do want to buy , get the one with battery, cause then u can put them anywhere with out thinking of cableing.
 the product  Light display box is worth buying even thought its Rp 400.000.    
(Indonesia)
semua produk dari shoeboxina menakjubkan dan saya pikir desain yang sangat baik dan sangat di pikirkan. Tidak hanya diproduksi dengan detail dan sangat sesuai dengan display case, sayangnya saya mendapatkannya dengan kabel listrik, tapi jika Anda ingin membeli, dapatkan yang memakai baterai, karena kemudian Anda bisa meletakkannya di mana saja tanpa memikirkan pemasangan kabel dan cari cable spot contact.
 Kotak display produk Light layak dibeli bahkan diperkirakan Rp 400.000.

OVER ALL ITS A GOOD PRODUCT AND I RECOMMEND IT  / SAYA RECOMMEND PRODUCT "LIGHT DISPLAY BOX " INI

No comments:

Post a Comment