Thursday 7 June 2018

PROFILE : Mr. Daniel

PROFILE:  Mr. Daniel
Bahasa Indonesia
Melanjutkan Segement Profile pada tahun 2018, saya ingin memperkenalkan lebih banyak orang yang saya temui sepanjang jalan yang memiliki gairah sepatu dan fotografi.
pada tahun 2017 saya bertemu dengannya, di belakang layar ada orang2 yang membuat sesuatu menjadi kenyataan. Mr Daniel adalah salah satu orang itu.
Banyak orang mengenal vlog Sneakers seperti bad ass monkey atau urban apparel vlogger  Freak out, dan banyak orang tau Vj /orang2 yang terlihat di depan layar tapi tidak di belakang layar.
 di belakang layar Mr Daniel mengambil gambar dengan cameranya untuk vloger2 yang anda kenal. A cool guy di belakang layar, dan bilamana kalian melihat Daniel, please kasih salam ke dia .... 
(Klik "read more" untuk melihat lebih banyak foto dokumentasi)

Language English
Continuing this segement of Profile in 2018, i would like to introducing u  more people that i meet along the way that have passion of sneakers and photography. 
in 2017 i met him,behind the scenes there are people who make things come true. 
Mr. Daniel is one of those people.
Many people know vlog Sneakers like bad ass monkey or urban apparel vlogger Freak out, and many people know Vj  seen in front of the screen, but not behind the scenes.
 behind the scenes Mr. Daniel takes pictures with his cameras and edit the videos for vloger2 you know. A cool guy behind the scenes, and when you see Daniel, please greet him .... cause his cool !

( click on "read more " to see more documentation photos )


No comments:

Post a Comment