Monday 10 December 2018

DOCUMENTATION : Invincible Store is here to stay in Jakarta , Indonesia

 DOCUMENTATION : Invincible Store  is here
Location : Pacific place , Jakarta, Indonesia

Bahasa Indonesia 
 Seperti yang kalian tahu, saya sudah sibuk dan tidak mengepost banyak article.
jika Anda ingin tahu mengapa, ada beberapa hal yang saya telah berfokus dan pada saat itu saya tidak bisa mengatakan atau menunjukkan kepada Anda apa yang saya lakukan / Confidential.
tetapi sekarang, saya dapat  mengeshare dan akan menunjukkan kepada Anda apa yang sudah saya lakukan..
seperti yang Anda tahu, salah satu tujuan saya  di dalam hidup ini adalah Indonesia di terima di sneaker culture dan memiliki toko merek global, dan pada hari ini saya membantu mencapainya. INVINCIBLE Buka dan ada di Indonesia.
saya kemarin2 di belakang layar dan sudah menjadi bagian dari team invincible.

ini adalah photo2 storenya setelah jadi sebelom open for pubic.
semoga suka dokumentasinya
Note : Special thanks to my brother Okky buat documentasinya  !
(Klik "read more " untuk melihat lebih banyak foto dokumentasi)

Language English
As you guys know, i've been busy and not have been posting as much.
if you wanna know why, there are a few things that i've been focusing and at the time i cant tell or show you yet whats i'm doing. but now, i can and and will show yo. as u guys know, one of my goal is to have a global brand store in Indonesia, and as of today i've achieve it.
INVINCIBLE is here in Indonesia, here are the store look out.
i've been helping them out and supporting them to make this a reality for Indonesia to be on the map of sneaker culture
here are the store look before the opening.
hope you guys like the documentation.
Note : Special thanks to my brother Okky for documenting the scene !
( click on "read more " to see more documentation photos )




No comments:

Post a Comment