Saturday 28 May 2022

DOCUMENTATION : My Fairwell Dinner .....

DOCUMENTATION :  My Fairwell Dinner .....
Location : Chicken Pong

Bahasa Indonesia
beberapa photo dokumentasi fair well saya dan tommi bersama team. 
ada beberapa yang tidak bisa hadir sayangnya , tapi tidak apa-apa....
saya sudah angap mereka kayak adek2 saya dan sangat kekeluargaan. kita sudah berjalan jauh dalam mmengangkat brand INVINCIBLE di Indonesia ini ke level yang paling tertinggi dan di kenang baik sama semua. saya sangat berterima kasih atas kebaikan hati kalian semua mau membantu dan mempercayakan saya untuk membangun dari tanah sampai 3th saya ada di INVINCIBLE.
semoga kebaikan kalian di kali 1000x lipat lagi sama Allah yang maha kuasa.
sayangnya saya harus berjalan ke chapter berikutnya di dalam hidup saya. 
sekali lagi terima kasih sekali dari hati dalam saya dan saya doakan semoga kalian semua bisa Lebih Success lagi dan bisa mambantu membangun INVINCIBLE lebih baik lagi 

"Bilama saya buat, Mereka akan datang " 

(Klik "read more " untuk melihat lebih banyak foto dokumentasi)


English
some photos of fair well documentation me and tommi with the team.
there were some who couldn't attend unfortunately, but that's okay....
I already consider them like my brothers and very family. We have come a long way in elevating the INVINCIBLE brand in Indonesia to the highest level and is well remembered by all. I am very grateful for the kindness of all of you who want to help and entrust me to build from the ground until my 3rd year at INVINCIBLE.
May your kindness be multiplied by 1000 times again with Allah the almighty.
Unfortunately I have to move on to the next chapter in my life.
once again thank you very much from my heart and I pray that all of you can be more successful and can help build a better INVINCIBLE

(click on " read more " to see more documentation photo)  

No comments:

Post a Comment