Friday 23 March 2018

PROFILE : Mr. Vinodi

PROFILE:  Mr. Vinodi

Bahasa Indonesia
Melanjutkan Segement Profile pada tahun 2018, saya ingin memperkenalkan lebih banyak orang yang saya temui sepanjang jalan yang memiliki gairah sepatu dan fotografi.
pada tahun 2017 saya bertemu dengannya, dia memiliki kamera analogue keren yang membuatnya menjadi ciri khasnya. dan ketika saya mengikutinya portfolio dan insta, karyanya sangat menakjubkan. 
namanya adalah Vinodii, dia memiliki banyak dokumentasi fotografi keren, dia pernah contribute buat hypebeast tentang Jakarta, di awal 2015 dia photo buat nike air max day dan release air max Zero, Dia juga photo2 buat Bajak Jakarta movement,and he does Digital campagne for Nike too. Koleksi kamera analognya saya pikir luar biasa.
beberapa gear andalan dia adalah, Olympus  OM4T dengan lensa Fixed 50 dengan bukaan 1.4 dan camera 3-Dnya yang dia sering bawa Nishika n8000. 
follow intagramnya guys dan  katakan" hay "padanya jika kamu melihatnya di acara sneaker ok.
Ps: Foto ini, saya ambil saat saya bertemu dengannya di sebuah acara di daerah Kemang
(Klik "read more" untuk melihat lebih banyak foto dokumentasi)

Language English
Continuing this segement of Profile in 2018, i would like to introducing u  more people that i meet along the way that have passion of sneakers and photography.
in 2017 i met him, he had this cool camera that kind a make his trademark. and as i follow him in insta his work are just amazing.
his name is Vinodii , he has alot of cool photography of documentation. He did Hypebeast documentation of Jakarta,his early 2015 Work of Airmax day and release of Air Max Zero, to NTC, Bajak Jakarta movement and now hes doing the Digital Campagne for Nike.
His analogue camera Game are cool too, hesfav gear is his Olympus OM4T and his Fix 50 / 1.4 lense and his cool Nishika n8000 for his trademark 3D camera. Please follow his instagram and say hi hay to him if u ever see him around at sneaker event.
Ps: This Picture of him, I took while I encounter him at an event in Kemang area
( click on "read more " to see more documentation photos )

No comments:

Post a Comment