Tuesday 8 October 2024

IF I EVER DESIGN : AIR MAX 1

IF I EVER DESIGN :  AIR MAX 1 

Bahasa Indonesia
saya kreatif, saya suka platform air max 1, ia memiliki tampilan klasik dan sederhana seperti sepatu lari klasik namun tetap terlihat futuristik pada saat yang bersamaan. karena saya punya waktu luang, saya ingin mendesain ulang warnanya
karena seperti yang saya lihat, sebagian besar air max 1 lama memiliki pemblokiran warna yang indah, yang sekarang ini, mereka melakukannya secara berlebihan hanya untuk menunjukkan bahwa mereka dapat membuatnya untuk tujuan mereka sendiri dan bukan untuk pelanggan. dan itulah mengapa saya ingin mendesain, mewarnai ulang dari sudut pandang saya. 
 
Saya harap Anda menyukai desain ilustrator karya seni saya
 
English
me being creative, I like the air max 1 platform, it has a certain classic and simple look of a running classic shoes and yet looks futuristic at the same tiime. as i have spare time, i wanna re-design the color
cause as i see, most of the old air max 1 have this beautiful color blockiing, in which now days, they over do it just to show they can make it for their own purpose and not for the customer. and thats why i wanna design , recolor from my perspective. 
 
I hope u like the illustrator design of my artwork

 
NOTE: i dont work for Nike, i dont get pair and part of their system. im here doing sketch and concept for the sake of sharpening my skills and creativity, so dont come knocking in their door and ask them things. and Nike if u like what u see or u have problems, you  guys can contact me anytime
 Bahasa Indonesia 
oval gelap, abu-abu dan hitam dengan midsole putih dan bagian bawah karet.
jenis kode warna ini menurut saya merupakan pendekatan yang halus namun berkelas
saya mengambil inspirasi gambar luar ruangan berupa hutan lebat

Dengan desain seperti ini, pasar Eropa dan Asia pasti akan tergila-gila dengan sepatu ini, karena karakter mereka dalam membeli barang dan warna tone tertentu seperti ini akan sangat menggoda dan enak dipandang.

 English 
the dark oval , gray and black with a white midsole and gum bottom .
this type of color code i think is a suttle and yet classy approach
i took the inspiration of a outdoor image of a deep forest

With this design, Europeans and Asians market will definitely be crazy about these shoes, because their character in buying goods and specifict tone colors like this will be very tempting and pleasing to their eyes.

 Bahasa Indonesia 
design color tertentu akan mengiurkan orang untuk membeli, dan design kedua ini , saya membawa warna luxury dan outdoor. bisa di lihat di nike sepatu ACG punya warna2 seperti ini.
seperti brown leather, deep purple and olive brown. 

 English 
Certain color designs will tempt people to buy, and in this second design, I brought luxurious and outdoor colors. You can see that Nike ACG shoes have colors like this.
such as brown skin, dark purple and olive brown.

 Bahasa Indonesia 
design ke tiga, saya lagi berpikir dengan midsole color terlihat Aged apakah lebih bagus buat terlihat aesteticnya ? seinget saya, nike pernah tuh mengeluarkan sepatu2 air max dengan warna kekuningan di midlose area, dan setau gue agak drop penjualannya, tetapi di design terlihat ok sih 
menurut kalian gimana ? 
 English 
The third design, I'm thinking, with the midsole color looking aged, is it better for the aesthetic appearance? As far as I remember, Nike once released Air Max shoes with a yellowish color in the midlose area, and as far as I know, sales dropped a bit, but the design looks okay. 
what do you think?

 Bahasa Indonesia  / English 
im gonna continue brainstorming and conceptualizing what is in my head

#MAKEARTEVERYDAY 

No comments:

Post a Comment