Wednesday 22 November 2023

DOCUMENTATION : DASH SPORT REASERCH ( PART 02)

DOCUMENTATION : DASH SPORT  REASERCH (Part 02)
Location :Senayan, Jakarta, Indonesia

Bahasa Indonesia
Meneruskan research saya,  Iam,ran sedang mempersiapkan project baru dimana saya harus melihat dan neliti culture running di indonesia, untungnya saya dapet akses dari Dash Sport , communitas base olahraga denga banyak cabang, salah satunya lari. jadi saya bisa melihat dari cara communitas itu bergerak, style yang mereka lakukan dalam  waktu trainning dan apa yang mereka sukai sebagai communitas dan indifidual. 
seperti di research sebelomnya, saya mendokumentasikannya semua buat project saya yang sedang saya siapkan.   

 check dokumentasi photo2 saya untuk lebih lanjut mengenai acara ini
(Klik "read more " untuk melihat lebih banyak foto dokumentasi)

English

Continuing my research, Iam, ran is preparing a new project where I have to look at and research running culture in Indonesia, luckily I got access from Dash Sport, a sports community base with many branches, one of which is running. So I can see the way the community moves, the style they use during training and what they like as a community and as individuals.

like in the previous research, I documented everything for my project which I am currently preparing.


 check my photo documentation for more about this event

(Click "read more" to see more documentation photos) 






No comments:

Post a Comment