Monday 15 July 2024

UNBOXING : SURPRISE BOX from Portland - PART 02

UNBOXING : SURPRISE BOX from Portland !   

Indonesia 

Kejutan kedua kali !!!!, Sebuah surat box menjadi kenyataan sekali lagi dari Portland Oregon. Aaron Henkin alias MarsYard Overshoe mengirimi saya paket kedua dengan kejutan kotak misteri.  jujur saja Saya tidak tahu apa yang ada di dalamnya. tapi aku tahu ini akan menjadi gila dan menyukainya!.

kami telah saling mengirimkan kotak misteri dan menurut saya ini adalah budaya keren yang sedang dibangun. kami melakukan ini untuk menjaga kreativitas kami tetap hidup.  saat saya membukanya, ada banyak hal keren dan menurut saya semua waktunya luar biasa. khusus Tshirt dan Zine dari Art Instalasinya..

(klik "baca lebih lanjut" untuk melihat dokumentasi foto dari apa yang saya dapatkan )


English

Another good SURPRISE !!!!
a mail came true  once again from Portland Oregon. Aaron Henkin aka  MarsYard Overshoe send me another package with mystery box surprise.i dont know what are inside. but i know its gonna be crazy and loving it !.

weve been sending each other mystery box and i think its a cool culture were building. we do this to keep our creativity alive .   as i open it, there were alot of cool stuff and i think all the times are amazing. specially the Tshirt and the Zine from his Art Instalation..
(click on "read more" to see the photo documentation of what i got )

SPECIAL THANKS : Aaron Henkins for giving me this surprise box once again !
may your kindness be given back 100000000x more back by Allah ! 

No comments:

Post a Comment