Wednesday 17 May 2023

UNBOXING : SURPRISE BOX from Portland !

DOCUMENTATION :   

Indonesia 

KEJUTAN yang bagus!!!! Sebuah paket dateng kenyataan tanpa saya tahu siapa yang mengirimnya. agak takut juga, soalnya di Indonesia ada orang yang melakukan pengiriman palsu dan penipuan. tetapi ketika saya memeriksa nomor pelacakan, itu dikirim dari portland. dan saya bertanya kepada tukang pos, dapatkah saya melihat nama pengirimnya dan pas saya check MarsYard Overshoe .

saya tidak tahu apa yang ada di dalamnya. tapi aku tahu ini akan menjadi gila dan menyukainya!
TERIMA KASIH kepada Aaron henkins buat paket surprisenya.
( click di "read more " untuk melihat dokumentasi photo photonya ) 

English
A good SURPRISE !!!!
a mail came true with out me knowing who send it. was a bit scaraed too, couse in Indonesia, there is this  people who does fake sending and scam. but as i check the tracking number, it was sent from portland. and i ask the post man, can i see the name who send it and its MarsYard Overshoe.
i dont know what are inside. but i know its gonna be crazy and loving it ! 

SPECIAL THANKS : Aaron Henkins for giving me this surprise box !  
(click on "read more" to see the photo documentation)

English / Indonesia 

Tom Sachs Nike Down Fill Short

English 

i need this so badly, knowing nowdays Indonesia are repacing plastic, so nowdays with paper straw. 
i never like it, cause it become soggy. with washable stainless straw will work wonders 

Indonesia

saya sangat membutuhkan ini, mengetahui saat ini Indonesia sedang mengganti plastik, jadi sekarang dengan sedotan kertas.
Saya tidak pernah menyukainya, karena menjadi basah. dengan sedotan stainless yang bisa dicuci akan menghasilkan keajaiban

English / Indonesia

Vacum air game STRONG !!!

English / Indonesia

Patch game are STRONG !!!

English / Indonesia

Cool safety item ! (i dont know this item exist). 
knowing its a new cool thing doing curug exploration, this thing will be a good item to have as a neckless just for safety ! 

 Indonesia

 Barang keamanan keren! (saya tidak tahu item ini ada).
mengetahui ini hal baru yang keren melakukan penjelajahan curug, benda ini akan menjadi barang yang bagus untuk dimiliki sebagai kalung hanya untuk keamanan!

No comments:

Post a Comment